Pozyskiwanie klientów

Działasz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw? Chcesz skutecznie promować swoją firmę, ale nie do końca wiesz jak, nie masz na to czasu lub Twój budżet jest ograniczony? Powierz to nam! W zależności od potrzeb: doradzamy, piszemy, projektujemy, organizujemy i robimy mnóstwo innych niezbędnych rzeczy. Udowadniamy też, że nawet przy ograniczonych budżetach, udaje się zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić wizerunek i zwiększyć sprzedaż. Zadajemy też kłam obawom, że mniejszych firm nie stać na profesjonalne doradztwo i konsultacje marketingowe i PR.

Marketing małych i średnich firm

Każda firma potrzebuje marketingu, niezależnie od jej wielkości i branży, w jakiej działa. Budżet marketingowy małych i średnich firm jest jednak często bardzo ograniczony, dlatego warto dokładnie przeanalizować dostępne na rynku możliwości promocyjne i reklamowe. Aby wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie, absolutną koniecznością jest dokładne określenie swoich celów, grupy docelowej i budżetu. Dopiero na tej podstawie można tworzyć strategie i planować konkretne działania. Ale uwaga, marketing to nie tylko reklama! To dbałość o to, aby każdy z szeregu elementów, mających wpływ na atrakcyjność oferty był odpowiednio dobrany i właściwie zrealizowany. Dlatego też, w czasie naszych konsultacji marketingowych, często zwracamy uwagę naszych klientów na odpowiednie cechy i jakość oferowanego produktu czy usługi, czytelną informację, atrakcyjność oferty cenowej, a także zakres i jakość obsługi klienta.

PR małych i średnich firm

Możliwości i PR-owy potencjał małych i średnich firm są niejednokrotnie znacznie większe niż mogłoby się wydawać. Wystarczy poznać kilka podstawowych zasad i niekiedy zmienić nieco podejście, aby uzyskać efekty. Przede wszystkim warto pamiętać, że public relations to nie tylko wysyłanie informacji do mediów, jak wiele osób o tym myśli, ale całość relacji z otoczeniem – klientami, partnerami biznesowymi, pracownikami, współpracownikami, środowiskami lokalnymi, itp. To, w jaki sposób zadbamy o te relacje, będzie miało olbrzymi wpływ na wizerunek firmy, a w konsekwencji na jej pozycję na rynku. Ważne są czasem nawet z pozoru nieistotne detale, takie jak szybkość odpowiedzi na maila czy oddzwonienie w sytuacji, gdy nie mogliśmy wcześniej odebrać telefonu. W ramach konsultacji PR pomagamy naszym klientom w opracowaniu indywidualnej strategii działań, dostosowanej do charakteru prowadzonej przez nich działalności, wielkości firmy, możliwości finansowych, itp. Konsekwentnie ją realizując, wspólnie budujemy silną, wiarygodną i pozytywną markę.

Nasza oferta PR dla małych i średnich firm obejmuje m.in.:

  • Audyt PR (analiza dotychczasowej sytuacji)
  • Opracowanie indywidualnej strategii PR wraz z propozycjami konkretnych działań
  • Bieżące konsultacje i doradztwo z zakresu PR i komunikacji (w tym: obsługa klienta, social media, komunikacja wewnętrzna, itp.)
  • Współpraca z wyselekcjonowanymi mediami (w zależności od potrzeb, branży i grupy docelowej)
  • Opracowywanie i dystrybucję informacji prasowych
  • Copywriting – teksty na stronę internetową, artykuły eksperckie, odpowiedzi na zapytania, listy, przemówienia, itp.
  • Organizacja eventów
  • Obsługa sponsoringów, barterów i patronatów
  • Inne, w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *