Klient zachwycony a klient niezadowolony z obsługi w sklepie (także internetowym)

 Porady twórcy sprzedającej strony internetowej:

strona-internetowa-www-tworzenie-stron-firmowych-profesjonalnych-pozycjonowanie

Dlaczego warto mieć zadowolonych, a najlepiej zachwyconych klientów?

Proporcje są różne, ale najlepiej pokazuje tę zależność jeden rysunek:

strona-internetowa-www-tworzenie-stron-firmowych-profesjonalnych-pozycjonowanie

Naprawdę tak jest, że jeśli spotka dobrze Cię obsłużono w sklepie, to uważasz, że tak powinno być i nie zawracasz sobie głowy – zaraz o tym zapominasz. Dopiero, gdy jesteś obsługą/ sklepem zachwycony, opowiadasz o tym innym. Ale niewielu innym :-)

Co innego, gdy jesteś niezadowolony – wtedy skarżysz się wszystkim naokoło, przestrzegając:

  • „nie chodź tam, sprzedawca to gbur”,
  • chcieli mnie oszukać”
  • „posłuchaj, jak mnie potraktowali”
  • „nie uznali mojej reklamacji”
  • itd.

Czy może być coś gorszego? Ano może…

Każda osoba niezadowolona mówi o tym 11 innym potencjalnym klientom?

Otóż zdarzają się osoby wpływowe, które mają jako słuchaczy setki, jeśli nie tysiące osób. Na przykład ja na szkoleniach bardzo chętnie posługuję się przykładami dobrej i złej obsługi klienta (a przykłady prosto z życia!). Uczestnicy chcą znać nazwy tych sklepów. I ja im je zdradzam! I nic nie biorę za reklamę i antyreklamę :-)

A co dopiero, gdy zła obsługa klienta trafi na kogoś, kto ma dostęp do telewizji lub rozprzestrzeni swa frustracje w Internecie…

A Ty ilu masz dziennie zachwyconych klientów?

pomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowytworzenie-stron-internetowych-pomoc-marketing-internetowy-wwwpisanie-artykulow-copywriting-na-strone-www-internetowa-blogpozycjonowanie=strony-www-internetowej-google-firmowa-marketing
media-spolecznosciowe-facebook-prowadzenie-funpage-unternetowy-marketingmarketing-internetowy-stron-www-pozycjonowanie-goolge-pierwsze-miejsce-wysokostala-wspolpraca-biznesowa-pozycjonowanie-marketing-internetowypomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowy

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *