Jaką masz konwersję ze strony internetowej?

tworzenie-stron-internetowych-firmowe-profesjonalnych-doradca-biznesu-pozycjonowanie-marketing-adwordsPorady twórcy skutecznych  stron internetowych:

Masz stronę internetową Twojej firmy?

W takim razie zadam Ci pytanie za 100 punktów:

1. Ile osób na nią trafia codziennie? A ile w skali miesiąca? w skali roku?

Jeśli to wiesz, to przyjmij moje gratulacje – bardzo wielu właścicieli stron internetowych nie zna niestety tych liczb..

Tym bardziej więc nie znają odpowiedzi na pytanie:

2. Jaka część z tych osób (jaki procent odwiedzających Twoja stronę internetową) zostaje Twoimi klientami?

Aby Twoja firma się rozwijała, musisz na bieżąco monitorować bardzo wiele czynników – między innymi konwersję, czyli zamianę osób oglądających w kupujących.

Konwersja dotyczy zresztą  wcale nie tylko oglądających z Internetu, ale również pozyskanych ze wszystkich rodzajów marketingu, który stosujesz.

Już niebawem dostaniesz ode mnie zestaw arkuszy, dzięki którym będziesz mógł kontrolować skuteczność marketingu swojej firmy, a tymczasem zerknij w statystyki swojej strony :-)

pomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowytworzenie-stron-internetowych-pomoc-marketing-internetowy-wwwpisanie-artykulow-copywriting-na-strone-www-internetowa-blogpozycjonowanie=strony-www-internetowej-google-firmowa-marketing
media-spolecznosciowe-facebook-prowadzenie-funpage-unternetowy-marketingmarketing-internetowy-stron-www-pozycjonowanie-goolge-pierwsze-miejsce-wysokostala-wspolpraca-biznesowa-pozycjonowanie-marketing-internetowypomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowy

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *