Pierwsza strona internetowa (II). Jaka ma być?

rozwoj firmyBlog, forum, strona firmowa, Facebook?

Wybór jest duży. W sieci można znaleźć zarówno strony firmowe, jak i gry, forum wymiany myśli i poglądów czy blogi. Wszystkie są dozwolone!

Zacznijmy od tego, po co się tworzy stronę w internecie.

Zwykle po to, by

  • coś przekazać,
  • podzielić się,
  • żeby ktoś to przeczytał i docenił

Niezależnie od tego, czy jest to reklama naszej firmy, produktu, opis zachodu słońca czy wspomnienia o dziadkach muszą być czytelne i łatwo dostępne dla tego, komu chcemy je przedstawić.

I tu zaczynają się schody: nie wszyscy lubią Facebooka, niektórzy ignorują długie opisy, a jeszcze inni tylko oglądają zdjęcia.

Nie łudź się, wszystkim  nie dogodzisz – im wcześniej to zrozumiesz, tym lepiej dla Ciebie, Twoich nerwów i kondycji Twojego biznesu. Jeśli Twoja strona ma w jakikolwiek sposób być wizytówką Twojej firmy, powinna trafiać do tych, którzy są Twoimi klientami.

Wybierz więc grupę klientów, do której chcesz trafić ze swoja ofertą, której najbardziej chcesz i możesz pomóc, która najbardziej skorzysta z Twoich produktów czy usług.

Więcej o wybieraniu idealnej grupy docelowej: Idealny klient

I zastanów się, jaki rodzaj strony jest dla nich najbardziej odpowiedni:

strona statyczna – strona typu informacyjnego, na której nic się w zasadzie nie zmienia, np. aktiff.com.pl

blog –  np. pracaikariera.wordpress.com

facebook – a właściwie strona firmowa na Facebooku (no. Klub Doradcy Zawodowego

sklep internetowy amorebielizna.pl

wizytówka goldenline.pl/anna-sawczuk6

strona produktu: Test Przedsiębiorczości

Która strona  jest lepsza, a która gorsza?

To zależy od tego, co chcesz dzięki tej stronie osiągnąć:

Na pewno najlepsza strona wzbudza emocje. Pokazuje Ciebie – kim jesteś, w co wierzysz, jakie masz poglądy i co chcesz przekazać.

Na pewno tez integruje innych wokół problemu.

I co najważniejsze: nawiązuje kontakt z potencjalnym klientem.

  • Edukuje go, podpytuje, nawiązuje relacje.
  • Stara się pomóc w poznaniu problemów i dostarczać rozwiązań.
  • Skłania do kontaktu.

A Ty, jak to robisz dzięki swojej stronie?

pomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowytworzenie-stron-internetowych-pomoc-marketing-internetowy-wwwpisanie-artykulow-copywriting-na-strone-www-internetowa-blogpozycjonowanie=strony-www-internetowej-google-firmowa-marketing
media-spolecznosciowe-facebook-prowadzenie-funpage-unternetowy-marketingmarketing-internetowy-stron-www-pozycjonowanie-goolge-pierwsze-miejsce-wysokostala-wspolpraca-biznesowa-pozycjonowanie-marketing-internetowypomoc-pozycjonowanie-firma-profesjonalna-doradca-biznesu-marketing-internetowy

nawiązująca kontakt z czytelnikami

Jedna myśl nt. „Pierwsza strona internetowa (II). Jaka ma być?

  1. Można też iść w inną stronę. Skorzystać z kreatorów stron i uzyskać całkiem ciekawe efekty. Sam tak robię i nie narzekam. Wix, czy webwave dają całkiem duże pole do popisu:)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *